آینه های دکوراتیو, آینه قدی

قیمت آینه دیواری قدی

قیمت آینه دیواری قدی

آینه قدی یکی از محبوب ترین آیتم های انتخابی دکوراتور ها برای زیباتر ساختن محیط هایی مانند؛ اتاق خواب، قسمت ورودی منزل، فروشگاه های لباس، مزون، سالن های آرایشی و ورزشی می باشد. مهم ترین موضوعی که در این خصوص وجود دارد، قیمت آینه دیواری قدی بوده، زیرا شما با انتخاب آپشن های خاصی مثل؛ نور بک لایت، هوشمند بودن، حک لوگو و …. باید هزینه بیش تری نسبت به محصولی که این ویژگی ها را ندارد بپردازید.

به همین خاطر ما تلاش کرده ایم تا به صورت خلاصه شما را با تمامی مواردی که بر روی قیمت آینه قدی تاثیر می گذارند آشنا سازیم، تا در صورتی که قصد شخصی سازی سفارش خود را داشته باشید، ابهامات شما در این خصوص مرتفع شده باشد.

عوامل اثر گذار در قیمت آینه دیواری قدی

ساخت یک آینه فرایند تقریبا طولانی و پر دردسری داشته و حتی حذف و یا انتخاب یک آپشن خاص، باعث تغییر روند تولید محصول مورد نظر شما می شود که رابطه مستقیمی با قیمت نهایی آن نیز خواهد داشت.

در ادامه عوامل موثر بر روی هزینه آینه های دکوراتیو را برایتان شرح خواهیم داد، تا در صورت شخصی سازی سفارش خود، آپشن های عاقلانه تری را انتخاب نمایید.

برش آینه

برای برش آینه ها به شکل های مختلف از الماس و دستگاه های اتوماتیک سی ان سی استفاده می شود، البته آینه های منحنی به دلیل نیاز به دقت بسیار بالا، توسط دستگاه برش زده می شوند، ولی در صورت تمایل مشتری، انجام این فرایند به صورت دستی نیز امکان پذیر است، اگر شما شیوه دستی را انتخاب نمایید باید هزینه بیش تری نسب به اتوماتیک و با دستگاه بپردازید.

نکته : ضخامت آینه در این موضوع نیز تاثیر دارد.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آینه قدی

 

شکل تراش آینه

تراش، بیش تر یک نوع آپشن اضافی زیباسازی آینه محسوب شده و باعث افزایش قیمت این محصول نیز می شود. بعد از برش آینه، لبه های این محصول را، توسط دستگاه تراش در 12 مرحله، تراش داده و پولیش می زنند تا سطح لبه های آن، حالتی براق بگیرند. بعد از  تمام شدن این فرایند، لبه های آینه لول و نرم شده و دیگر به دستتان هنگام جا به جایی هیچ آسیبی نمی رساند.

جزئیات این فرایند نیز، تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت آینه گذاشته و هر چه طرح محصول پیچیده باشد، قیمت نهایی افزایش خواهد داشت.

نکات مهم

_ دستگاهی که آینه را برش می دهد، اتوماتیک بوده و دارای سنگ الماس است.

_ ضخامت و طول تراش می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر متغیر باشد و هر چه ضخامت کار کم تر باشد، سختی بیش تر و در نتیجه قیمت افزایش پیدا می کند.

ضخامت آینه

هر چه ضخامت آینه کم تر باشد، حساسیت آن هنگام برش و یا ایجاد هر نوع تغییری بیش تر می شود، زیرا با ایجاد فشاری بیش تر از سطح تحمل این محصول، آبگینه می شکند.

به همین خاطر این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد، زیرا اگر شما مایل به خرید آینه ای با ضخامت کم باشید، دقت و ظرافت بیش تری برای شکل دادن به آن نیاز است، ولی در مقابل، اگر انتخاب شما محصولی با قطر ضخیم باشد، به دلیل عدم حساسیت بالا، قیمت نهایی کاهش می یابد.

رنگ آینه قدی

آینه های قدی در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که البته محبوب ترین آن ها رنگ سفید است، اما اگر شما علاقه مند به تهیه رنگ ها محبوب دیگری مانند؛ طلایی، برنزی، دودی و … می باشید، می توانید سفارش خود را شخصی سازی نمایید، و باید به این نکته نیز توجه داشته باشید، هزینه نهایی برای هر رنگ متغیر باشد.

نکته : رنگ طلایی به دلیل تقاضای بسیار بالا کمی گران تر از سایر رنگ ها است.

1_عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آینه قدی

 

متریال استفاده شده

متریال استفاده شده در آینه های قدی، رابطه مستقیمی با مدل انتخاب شما دارد، به عنوان مثال؛ اگر انتخاب شما آینه دیواری قدی چوبی روستیک باشد، با توجه به قاب چوبی جذاب آن قطعا قیمت بیش تری نسبت به محصولی با قاب ساده استیل دارد.

در نتیجه هنگام ثبت سفارش و یا شخصی سازی محصول مورد نظر خود، حتما باید به متریال که در ساخت آن استفاده می شود توجه نمایید تا قیمت نهایی تعیین شده با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

تعداد قطات برش آینه

هر چه آینه شما، دارای قطعات کوچک تری باشد، ظرافت کار بیش تر شده و به همین خاطر، هزینه بیش تری از مشتری دریافت می شود.

2_عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آینه قدی

 

کیفیت آینه

آینه ها درجه های کیفیت گوناگونی داشته و فراموش نکنید، محصولی با شفافیت بالا، قیمت بیش تری نیز دارد.

ابعاد

متراژ محصول انتخابی شما باعث تغییرات زیادی در فرایند ساخت و تولید آن شده، در نتیجه این تغییرات، قیمت نهایی کالا انتخابی شما نیز با افزایش و یا کاهش مواجه می شود.

3_ عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آینه قدی

 

هوشمند و یا غیر هوشمند بودن

امروزه آینه های هوشمند محبوبیت زیادی داشته و به همین دلیل محصولات مختلف زیادی نیز با ویژگی هایی خاصی مانند؛ داشتن چراغ های ال ای دی و بک لایت، لمسی و تاچ بودن و … تولید شده اند. در نظر داشته باشید، چنین محصولاتی دارای آپشن و ویژگی های بسیار خاص هستند که باعث تمایز آن ها نسبت به دیگر کالاهای موجود این سبکی شده است.

حک لوگو

برخی از سالن های زیبای و ورزشی و یا حتی فرشگاه ها، هنگام سفارش آینه های قدی، قصد دارند، لوگو و نام برندشان بر روی محصول مذکور حک شود، که با توجه به کار دست، قیمت نهایی افزایش پیدا خواهد کرد.

مقاومت در برابر رطوبت

برخی از آینه های قدی را در محیط های مرطوب مانند، استخر و حمام نصب می کنند که باید هنگام انتخاب جنس این سبک از محصولات دقت کافی را داشته باشید، تا موادی را انتخاب نمایید که عایق رطوبت بوده و استانداردهای لازم را جهت استفاده در چنینی محیط هایی را داشته باشند.

4_ عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آینه قدی

 

نصب

نصب آینه های دکوراتیو، به شیوه های گوناگونی انجام شده و با در نظر گرفتن مدل انتخابی و روش نصب، هزینه ای جدگانه را باید برای این موضوع در نظر داشته باشید، به عنوان مثال ممکن است محصول انتخابی شما پایه دار باشد و به همین خاطر شما این مرحله را حذف نمایید ولی در مقابل اگر اینه ای را سفارش می دهید که باید بر روی در کمد نصب و یا داخل دیوار تعبیه شود، باید تمامی هزینه های لوازم جانبی و دستمزد را نیز محاسبه نمایید.

در آخر 

همان طور که اشاره کرده ایم، موارد زیادی مانند؛ شیوه نصب، مقاومت در برابر رطوبت، حک لوگو، هوشمند و یا غیر هوشمند بودن، ابعاد، کیفیت آینه، تعداد قطعات برش، متریال استفاده شده، رنگ، ضخامت، شکل تراش و برش آینه در قیمت نهایی آینه دیواری فانتزی تاثیر مستقیمی دارند.

در نظر داشته باشید، انتخاب برخی از ویژگی های ذکر شده، سلیقه ای بوده و شما می توانید با سفارش یک آینه قدی دیواری ساده، هزینه بسیار کم تری را نسبت به مدل های دیگر بپردازید.

البته فراموش نکنید پیش از نهایی کردن فرآیند خرید آینه قدی خود می توانید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره مند شده، و حتی شاید بعد از دریافت مشاوره سفارش خود را نیز شخصی سازی نمایید.

هدف ما ایجاد بستری برای راحتی شما عزیزان در خصوص خرید آینه های دکوراتیو، جهت ارتقا و زیباتر ساختن، محیط زندگی شما است!

سوالات متداول 

چه عواملی بر روی قیمت آینه دیواری قدی تاثیر گذار است ؟

موارد زیادی بر روی قیمت نهایی آینه قدی تاثیر می گذارد، به عنوان مثال؛ ابعاد، رنگ، نوع نصب، نوع شکل تراش و ....

آیا یک آینه قدی با قاب استیل، قیمتی برابر با یک آینه قدی با قاب چوبی روستیک دارد ؟

خیر. قیمت آینه قدی با قاب چوبی به دلیلی استفاده از متریال خاص گران تر از قاب استیل است.

4 دیدگاه در “قیمت آینه دیواری قدی

  1. منیر گفت:

    سلام میخواستم بدونم میشه به من یه حدود قیمت بدین از یه آینه قدی با قاب چوبی و رنگ طلایی ؟؟؟

    1. user2 گفت:

      سلام دوست عزیز!
      برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره، با شماره 09129576522 تماس بگیرید.

  2. رامین گفت:

    راستش من چند وقت پیش تماس گرفتم و ازتون مشاوره دریافت کردم بابت خرید آینه قدی، وقاعا راضی بودم چون خیلی خوب راهنماییم کردین فقط یه موردی بودش کاش میتونستین خودتونم برای نصبش به استان های جنوبی کشور بیاین.

    1. user2 گفت:

      سلام دوست عزیز!
      ممنون از اعتماد شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *