آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو

با توجه به اینکه، اخیرا آینه ها تبدیل به یکی از اجزای تشکیل دهنده ی دکوراسیون داخلی هر منزل شده اند، و به کمک آنان می توانید زیبایی منحصر به فرد را به فضای خانه خود هدیه دهید، بنابراین بر خلاف گذشته آینه ها فقط جهت نشان دادن چهره اشخاص استفاده نمی شوند، و با کمک آینه های دکوراتیو (که از انواع آینه های تزئینی می باشند) می توان به راحتی جلوه و زیبایی خاصی را به فضای منزل خود ببخشید.

استفاده از آینه های دکوراتیو امروزه در زیبا سازی دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد، که بسته به سلیقه شما می توان به راحتی سبک مدرن یا کلاسیک را، مهمان منازل شما کند.

از جمله انواع آینه های دکوراتیو می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام در بخش خاصی کاربرد دارند:

آینه های دکوراتیو لوزی، آینه های دکوراتیو خورشیدی،  آینه های دکوراتیو کلاسیک، آینه های دکوراتیو دیواری، آینه های دکوراتیو پذیرائی. همچنین انواع: تابلو سه تیکه آینه ای، تابلو سه تیکه دیواری و تابلو آینه شکسته، می شوند که جلوه مدرنی را به منازل شما بخشیده، و می توانید با سفارش آینه های دکوراتیو، سبک خود را خلق نموده و دکوراسیون داخلی منزل خود را شخصی سازی نمایید.

همانطور که میدانید هنر شیشه کاری و آینه کاری از گذشتگان دور، در طراحی های بنای ایرانیان به یادگار مانده، که علاوه بر منازل در اماکن مذهبی و تاریخی نیز استفاده از این هنر زیبا و ارزشمند رواج داشته، و امروزه نیز شاهد استفاده از انواع آینه های دکوراتیو در منازل و فضاها و مکان های مختلف هستیم، که میتوان با درنظر گرفتن سبک منزل یا حتی محیط کار به راحتی از انواع مختلف آینه های دکوراتیو استفاده نماییم.

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو

استفاده از آینه های دکوراتیو با توجه به محیطی که قصد آینه کاری آن را دارید، میتواند تاثیرات مثبت بسزایی را به همراه داشته و فضای منزل یا حتی محل کار شما را تغییر دهد. از جمله تغییرات مثبت آینه های دکوراتیو میتوان به مواردی مانند:

  • افزایش دوچندان زیبایی منزل
  • پر کردن فضای خالی منزل به صورت مدرن با استفاده از کمترین وسائل تزئینی
  • افزایش و تلالو نور در بخش های مختلف منزل یا محل کار
  • بخشیدن حس نشاط و سرزندگی در محیط
  • با انتخاب مناسب یکی از رنگ های مناسب آینه های دکوراتیو و ایجاد هارمونی خاص با سایر دکوراسیون منزل و ایجاد محیط آرامش بخش
  • اشاره نمود.

آینه کاری با استفاده از آینه های دکوراتیو، و با توجه به اندازه و طرح های متفاوتی که دارند، دارای کاربرد های فراوانی نیز هستند، و به راحتی می توان از آنها در محیط های متفاوت استفاده کرد. با توجه به تنوع موجود در آینه های دکوراتیو می توان در مواردی چون:

استفاده از آینه های دکوراتیو در سالن پذیرایی، که باعث ایجاد فضای زیبا و چشمگیر و سلطنتی، خواهد شد.

استفاده از آینه های دکوراتیو روی دیوار پشت تلویزیون که تنها سادگی را به ارمغان می آورد بلکه باعث ایجاد دکوری زیبا و شکیل را به فضای منزل شما هدیه می دهد.

با استفاده از آینه های دکوراتیو در فضای آشپزخانه و کابینت ها میتوان جذابیت خاص و مدرنی را به این فضا بخشید.

با بکار بردن آینه دکوراتیو روی سقف منازل یا محیط کار میتوان ارتفاع دیوار ها و سقف را بلندتر نشان داد.

با آینه های دکوراتیو میتوان عیوب دیوارها را پوشش داده و فضایی مرتب و مدرن را حتی در منازل قدیم ساخت خود بوجود آورید.

برای انتخاب آینه دکوراتیو مناسب باید به مواردی چون:

  • ابعاد فضای موجود
  • محل نصب آینه دکوراتیو
  • سبک آینه دکوراتیو
  • شکل آینه و انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی منزل موردنظر
  • متریال بکار رفته در فریم (قاب) آینه تزئینی

آینه های دکوراتیو در رنگ های متفاوتی عرضه شده که سازگار با هر سلیقه ای می باشند، که گزینه ای جذاب و در عین حال مقرون به صرفه جهت تزئین منزل و محل کار می باشند.

استفاده از آینه های دکوراتیو در آپارتمان ها و به طور کلی فضاهای کوچک، باعث بزرگ تر نشان دادن فضا و دلنشینی مکان موردنظر خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای آینه های دکوراتیو، انعکاس زیبای نورهای طبیعی و حتی نورهای مصنوعی، و درنتیجه ساخت فضایی پرنور و روشن تر می باشد.

آینه های دکوراتیو در اندازه ها و ابعاد مختلف عرض شده اند، که افراد بتوانند با توجه به فضای در اختیار خود و مناسب آن، بهترین گزینه را از بین انواع مدل های آینه های دکوراتیو بپردازند.

هنگام خرید آینه های دکوراتیو باید به کیفیت آینه بسیار توجه کنید، البته در کنار کیفیت خوب باید آینه از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد. جهت خرید آینه های دکوراتیو مرغوب و با دوام باید به مواردی مانند: کیفیت شیشه، دقت به ضخامت آینه، آگاهی از جنس کار شده در پشت آینه، دقت نمایید که خریدی به صرفه و در عین حال با کیفیتی را تجربه نمایید.

تنوع در رنگ، طرح و اشکال مختلف آینه های دکوراتیو باعث تحول عظیمی در فضای کار و منازل شده و استفاده از آینه های دکوارتیو و المان های تزئینی توسط طراحان داخلی، ترند شده و جذابیت خاصی را به فضا می بخشد.

دشواری انتخاب آینه های دکوراتیو و همانگ سازی آن با سایر دکوراسیون منزل برای عموم مردم سخت می باشد، بنابراین میتوانید قبل از تصمیم گیری نهایی، از مشاوران و مجریان مجموعه قائم گلس که به صورت کاملا تخصصی در زمینه آینه دکوراتیو و دکوراسیون داخلی فعالیت دارید، کمک گرفته و بهترین تصمیم را در انتخاب آینه دکوراتیو اتخاذ نمایید.

آینه های دکوراتیو لوزی

آینه های دکوراتیو لوزی

به طور کلی آینه های دکوراتیو لوزی، از انواع آینه های برش خورده هستند که به صورت آماده قابل استفاده و نصب در مکان دلخواه بوده، و از قابلیت های مثبت آینه های برش خورده، به خصوص آینه های دکوراتیو لوزی، می توان به وزن سبک و نصب راحت آنان در مکان دلخواه اشاره نمود.

این نوع آینه ها به شکل چند تکه در اختیار شما قرار خواهند گرفت، و معمولا به صورت تکه های بزرگ و کوچک وجود دارند که با توجه به سلیقه خود میتوانید در ابعاد متفاوت و یا یک اندازه، آینه های دکوراتیو لوزی را سفارش دهید.

از دیگر فواید آینه های دکوراتیو لوزی، می توان به قابل استفاده بودن این نوع از آینه ها در تمام قسمت های منزل، از جمله اتاق پذیرایی، اتاق خواب، حمام و… بدون محدودیت می باشد. نصب آینه های دکوراتیو لوزی در کوتاه ترین زمان و به سرعت انجام خواهد شد.

چنانچه شخصا قصد نصب آینه خود را داشته باشید، ممکن است به دلیل نداشتن تجربه تکه ای از آن شکسته شود، اما نگران نباشید به راحتی میتوانید تکه ای دیگر از آینه های دکوراتیو لوزی را جایگزین نموده و نیازی به عوض کردن کل آینه نیست!

آینه های دکوراتیو لوزی در سه رنگ برنز، مسی و سفید تولید شده که می توانید با توجه به نوع هماهنگی بیشتر هر رنگ، با دکوراسیون داخلی مکان موردنظر خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

آینه های دکوراتیو لوزی با استفاده از جیوه و نقره های اندود در یک سمت شیشه ساخته می شود. جیوه اندود کردن در آینه های دکوراتیو لوزی باعث می شود که، نور از سمت دیگر شیشه عبور نکند، و همین موضوع باعث بازتاب نور تابیده شده به آینه خواهد شد، و همین بازتاب سبب مشاهده تصویر واضح چهره توسط مشتری می شود.

برای ساخت انواع آینه، همچنین آینه دکوراتیو های لوزی، نیز از شیشه استفاده می شود، زیرا شیشه دارای سطح کاملا صاف و سیقلی و شفاف بوده که به راحتی می توان طرح هایی متفاوت و زیبا را روی آن بوجود آورد.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی، میتواند خریدی هوشمندانه تلقی شود. چرا که شما با یک بار خرید آینه های دکوراتیو لوزی میتوانید این نوع آینه را که به صورت تکه ای می باشند، چند تکه از آینه های دکوراتیو لوزی خود را مثلا در راهرو منزل خود استفاده نموده و چند تکه دیگر را در اتاق خواب یا قسمتی از آشپزخانه خود استفاده نمایید.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی، شما را چندین سال از خرید وسایل تزئینی بی نیاز کرده و شما با خرید آینه های دکوراتیو لوزی میتوانید این کالای زیبا را به عزیزان خود هدیه داده و تالالو نور و زیبایی را به منزل اطرافیان خود به ارمغان آورید.

خرید آینه های دکوراتیو لوزی، به صورت آنلاین نیز انجام می شود، و شما می توانید با مشاهده این نوع از آینه های دکوراتیو کنار دکوراسیون داخلی مختلف با انواع طرح ها و رنگ های متفاوت، بهترین انتخاب را داشته و هنگام خرید آینه های دکوراتیو لوزی، زیباترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، دربرگیرنده ی بروزترین دستگاه ها و نیروی انسانی کارکشته می باشند، که امکان طراحی تمامی ایده های شما را داشته و با مراجعه به مرکز خرید آینه های دکوراتیو لوزی، هرگز ناراضی خارج نخواهید شد.

هناگم خرید آینه های دکوراتیو لوزی به صورت آنلاین، باید موارد مختلفی از جمله رنگ آینه، تراش آینه، طراحی و کیفیت آینه را مورد بررسی قرار دهید؛ اما در شرایطی که به مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی مراجعه نمایید میتوانید زیبایی و ظرافت این کالا را لمس نموده و خرید امن تری را تجربه نمایید.

در مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی، شاهد زیبایی و ظرافت هنر دست نیروی انسانی این مجموعه خواهید بود، که در کسری از ثانیه ایده های ناب ذهن شما را به واقعیت تبدیل کرده و لمس زیبایی این هنر ناب برای شما قابل قابل لمس می شود.

نکته ی زیبایی که در مرکز فروش آینه های دکوراتیو لوزی برای شما رقم خواهد خورد، سفارشی سازی محصولات دکوراتیو می باشد، به این معنا که طراحی و تولید آینه های دکوراتیو به سفارش شما قابل اجرا می باشد، و تنها آینه ی دکوراتیو با مشخصاتی که در ذهن مشتری است، در دنیا فقط در محل زندگی شما وجود داشته و دنیا از زیبایی محصول دکوراتیو شما بی بهره خواهد بود.

آینه های دکوراتیو خورشیدی

آینه های دکوراتیو خورشیدی

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین آینه های دکوراتیو، آینه های دکوراتیو خورشیدی می باشند، که جلوه بسیار زیادی را به منازل شما بخشیده به طوری که هر بیننده ای جذب آن خواهد شد.

زیرا آینه های دکوراتیو خورشیدی، دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند که تمامی سلایق را پوشش داده و برای انتخاب این آینه ها هرگز دچار تردید و دودلی نخواهید شد.

انواع رنگ آینه های خورشیدی عبارتند از: آبی، دودی، برنز، نقره ای، مسی و دودی. همچنین دارای رنگ های ترکیبی و لاکچری مانند نقره ای طلایی نیز می باشد.

آینه های دکوراتیو خورشیدی، یکی از زیباترین آینه های دکوراتیو می باشد، که اخیرا ناب ترین روش های زیبا سازی منازل و محیط های کاری، سالن های احتماعات، سالن های آرایشی و… می باشد که با نصب در مکان مناسب، دکوراسیون داخلی محیط انتخابی شما را از هر وسیله ی تزئینی دیگری بی نیاز نموده و به زیبایی این کالای لوکس اکتفا خواهید کرد.

ویژگی بارز آینه های دکوراتیو خورشیدی، آسان نصب بودن این محصول (سهولت در نصب) می باشد. به این معنا که پس از خرید آینه های دکوراتیو خورشیدی، جهت نصب این کالای لوکس، نیاز به نصاب آینه شخصی متخصص نخواهید داشت، و حتی خانم ها نیز به راحتی می توانند آینه های دکوراتیو خورشیدی را در مکان های موردنظر خود نصب نمایید.

به دلایل فوق، نام دیگر آینه های دکوراتیو خورشیدی، آینه های آسان نصب می باشد که به راحتی با در دست داشتن کمترین امکانات می توانید به نصب آن بپردازید.

در مرکز فروش آینه های دکوراتیو خورشیدی، شاهد ساخت این محصول از یک عدد آینه گرد به رنگ نقره ای، و قاب آینه استیل (ضد زنگ) تشکیل شده است، که دارای رنگ های متفاوتی از جمله رنگ شامپاینی و رزگلد هستند، که هم برای دکوراسیون سلطنتی مناسب بوده و هم با دکوراسیون اسپرت هارمونی خاصی را ایجاد می نماید.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو خورشیدی، متشکل از بخش های متفاوت از جمله قسمت ایده پردازی، بخش اجرا، بخش ماشین آلات مدرن، بخش نیروی انسانی و… می باشد.

تمامی اقدامات انجام شده توسط این مجموعه در مرکز فروش آینه های دکوراتیو، در راستای جلب رضایت مشتری بوده و به تولید انواع مدل آینه های دکوراتیو خورشیدی می پردازند، که پاسخ گوی تمام سلایق بوده و محصولاتی را ارائه می دهند که با تمام طراحی های دکوراسیون داخلی هارمونی متناسبی را ایجاد نماید.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو خورشیدی، دربرگیرنده ی تمام فنون و هنر مربوط به تولید، ساخت و طراحی آینه های دکوراتیو خورشیدی می باشد، که محصولی با کیفیت را به مشتری ارائه می دهند.

آینه های دکوراتیو کلاسیک

یکی از پرطرفدار ترین نوع آینه، آینه های دکوراتیو کلاسیک می باشند، که با هنرنمایی بسیار زیبایی طراحی شده و همانطور که جلوه خاصی به فضا می بخشند میتوانند جایگزین نمای دیوار شوند.

آینه های دکوراتیو طرح کلاسیک باعث لوکس نشان دادن فضای پذیرایی شده و در طرح های بسیار متفاوت قابل سفارش و برای تمامی سلایق قابل قبول می باشند.

باید در استفاده از آینه های دکوراتیو کلاسیک به مکان قرارگیری آن بسیار توجه نمایید، که هرچقدر خلاقانه طراحی شده باشد از دید بیننده نیز خاص تر خواهد بود.

این مدل آینه ها در طراحی های سقف نیز استفاده می‌شود که باعث جذابیت دو چندان محیط شده و شاهد نمای زیبایی در منزل یا محل کار خود باشید.

از دیگر مزایای آینه های دکوراتیو می توان به هزینه مناسب به آن اشاره نمود که می تواند‌ به آسانی جایگزین تابلوهای گران قیمت شده، و به همان اندازه شیک و پرطرفدار است.

آینه های دکوراتیو کلاسیک، دارای ساختار ساده و در عین حال شیکی هستند که فضای منزل شما را به صورت نامحسوسی زیبا می سازد.

از انواع مدل آینه های دکوراتیو کلاسیک، میتوان به مدل های دو یا چند تکه نیز اشاره نمود، که این طرح از آینه های دکوراتیو کلاسیک همیشه ترند بوده و از مد نمی افتد.

از انواع مدل آینه های دکوراتیو کلاسیک می توان در اتاق خواب کودکان نیز استفاده نمود، که تمامی سنین را پوشش داده و برای فضاهای اسپرت و همچنین فضاهای سلطنتی به گونه ای کاربرد خاص خود را دارد.

انواع مدل آینه های دکوراتیو کلاسیک، طرح های شیک و ساده ای را دربر میگیرد که در عین سادگی به محیط داخلی منزل جلا بخشیده و باعث ایجاد بزرگنمایی فضا و بازتاب زیبای نور می شود.

مرکز فروش آینه های دکوراتیو کلاسیک، با تجربه طولانی سال ها فعالیت در زمینه ی تولید انواع آینه های دکوراتیو، پاسخ گوی نیاز مشتریان آینه های تزئینی و همچنین آینه های کاربردی می باشند.

تولید آینه های دکوراتیو کلاسیک، تلفیقی از هنر دست نیروی انسانی کاربلد مجموعه، به همراه تلکنولوژی ماشین آلات مدرن، به تولید محصولات کاربردی و با کیفیت می پردازند.

آینه های دکوراتیو گرد

آینه های دکوراتیو گرد

یکی از زیباترین ایده ها در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از آینه های دکوراتیو گرد می باشد که با توجه به روحیه افراد اثر بخشی بی نظیر و مثبتی خواهد داشت.

آینه های دکوراتیو گرد در صورتی که به نحو احسن اجرا شود می تواند اثر فوق‌العاده‌ای در احساسات افراد گذاشته و هر شخص به محض اینکه وارد فضا شود، شگفت‌زده خواهد شد.

آینه های دکوراتیو گرد که اخیرا ترند شده، به بزرگنمایی فضای بسیار کمک کرده و درخشش خاصی را به فضا می بخشد.

معمولا این نوع آینه ها در مکان های شیک و مدرن مانند مزون ها، تالار ها، هتل ها و سالن های اجتماعات بسیار مورد استفاده قرار گرفته و طرح‌های عامه پسند هستند، بنابراین شما می‌توانید با استفاده از رنگ های مختلف آینه های دکوراتیو گرد، مانند طلایی نقره ای و… طرحهای زیبایی را به فضای منزل و محیط کار خود بخشیده و شاهد فضایی دل بازتر و نورانی تر خواهید بود.

آینه های دکوراتیو پلکسی

آینه های دکوراتیو پلکسی

آینه های دکوراتیو پلکسی گلاس ساخته شده از ورق پلکسی و جیوه هستند، که حالت آینه ای در ورق پلکسی به دلیل وجود جیوه پشت ورق های آن ایجاد می شود.

آینه های دکوراتیو پلکسی در برابر خم شدگی و ضربه بسیار مقاوم هستند. ورق پلکسی بسیار سبک بوده و احتمال آسیب دیدگی با وجود آنها غیر ممکن است آینه های دکوراتیو پلکسی کم‌کم جایگزین آینه های معمولی خواهند شد، زیرا نگهداری این نمونه از آینه ها راحت تر بوده و در دو رنگ طلایی و نقره قابل استفاده میباشند.

آینه های دکوراتیو پذیرایی

تزیینات اتاق مهمان با انواع مدل آینه های دکوراتیو پذیرایی یکی از ایده های ناب و پرطرفدار است که باعث خواهند شد خانه های کوچک، به خانه های بزرگ و مجلل تبدیل شوند.

آینه های دکوراتیو پذیرایی این امکان را می دهند که نور طبیعی داخل خانه تابیده و احساس گستردگی فضا منتقل شود، مهم تر از همه اینکه مانند اثر هنری خیره‌کننده‌ای به چشم خواهند خورد.

چنانچه تمایل به افزایش جلوه آینه های دکوراتیو پذیرایی داشته باشید، می توانید از نورپردازی در اطراف آینه های دکوراتیو پذیرایی استفاده کرده و زیبایی فضا را دوچندان کنید، چرا که حضور نور در کنار آینه های دکوراتیو پذیرایی روح تازه و شکیلی به آن بخشیده و مطمئناً مخاطب از زیبایی اتاق مهمان شما بینهایت شگفت زده خواهد شد.

آینه های‌ دکوراتیو دیواری

آینه های‌ دکوراتیو دیواری

آینه های دکوراتیو دیواری، که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده پیشنهاد اصلی این روزهای تمامی طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد که فضا را زیباتر کرده و محیط داخلی منزل را جلا می بخشد.

یکی از راه هایی که امروزه برای زیبا سازی منازل توسط معماران داخلی در نظر گرفته می شود استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری می باشد.

استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری در منازل، باعث بزرگتر نشان دادن فضا و بازتاب زیبا و تلالو و درخشش الوان مختلف، باعث می شود، که نظر هر بیننده ای را جذب خود کند. از انواع آینه های دکوراتیو دیواری می توان به آینه های پازلی آینه های تزیینی و آینه های کاری منزل و… اشاره نمود. که در ادامه به توضیح آنان می پردازیم.

در چند سال اخیر استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری فراگیر شده به طوری که انواع مختلف مدل این آینه ها توسط تولیدکننده برای پاسخ به ذوق و سلیقه مشتری تولید شده است.

به طور کلی به هر نوع اینه که بیشتر از استفاده کاربردی، استفاده تزئینی داشته باشد آینه های دکوراتیو می گویند، که میتواند به جای کاغذ دیواری سراسر و عیوب دیوار را بپوشاند. آینه های دکوراتیو دیواری، چهره مدرنی را به منزل شما می بخشد.

استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری به دلیل برش هایی که در آن ایجاد می شود، می‌تواند این امکان را به شما بدهد که انتخاب کنید، کل دیوار توسط آینه های دکوراتیو پوشانده شود یا فقط به شکل تکه ای و تزئینی از آینه های دکوراتیو دیواری در منزل خود استفاده نمایید.

البته توجه کنید که ایده های اجرای آینه های دکوراتیو دیواری در منازل مختلف بسیار زیاد می باشد و بسته به نوع سلیقه افراد متفاوت است.

جلوه ی مدرن و زیبایی که آینه های دکوراتیو دیواری به محیط منزل می دهند، باعث شده است که انواع مختلف آینه های دکوراتیو توسط تولید کنندگان عرضه شود.

به طور مثال، دیوارپوش های آینه ای دکوراتیو، آینه ها با اشکال خاص هندسی و آینه های دکوراتیو پازلی از انواع مختلفی هستند که تولید کنندگان برای استفاده طراحان دکوراسیون داخلی، در منازل مدرن امروزه مورد استفاده قرار می دهند.

از مزایای استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری می توان به بازتاب نور در آینه و بزرگتر به نظر رسیدن فضای منزل، روشن تر به نظر رسیدن فضای خانه با استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری با رنگ های روشن، استفاده از آینه های دکوراتیو دیواری باعث روشن تر شدن فضای منزل و یا محیط کار شما خواهد شد و باعث می‌شود شما از لامپ کمتر استفاده کرده و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

با توجه به تنوع بسیار آینه های دکوراتیو دیواری لیست قیمت این نوع از آینه ها را در تمامی ابعاد و طرح ها به شما ارائه نماییم. مجموعه قائم گلس، که تامین کننده انواع آینه های دکوراتیو دیواری در سرتاسر کشور به صورت تخصصی و با نیروی انسانی خوش ذوق و سلیقه، مجری انواع مدل آینه های دکوراتیو دیواری می باشند.

آینه های دکوراتیو پازلی

آینه های دکوراتیو پازلی

چنانچه قصد دارید تغییرات چشمگیری را در فضای دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید پیشنهاد ما به شما، استفاده از آینه های دکوراتیو پازلی می باشد، که ایده ای ناب است که اخیراً توسط مجریان طراحی دکوراسیون داخلی برای مخاطبان عرضه شده.

به طور کلی آینه های دکوراتیو پازلی و مدرن، به دو دسته اصلی تقسیم خواهد شد:

  • آینه های تایل یا همان آینه های دکوراتیو پازلی
  • آینه های غیر تایل

فرق آینه های تایل و آینه های دکوراتیو غیر تایل، در دقت نوع ساخت، اندازه گیری آینه، دقت در برش، سفارشی و شخصی بودن آینه، و موارد دیگر می باشد.

بنابراین آینه های دکوراتیو پازلی، یک مدل از آینه های سفارشی میباشند که از مدل های ساده و استاندارد گرفته، تا مدل های بسیار خاص و منحصر به فرد تشکیل خواهد شد. دقت ساخت آینه های دکوراتیو پازلی در حد میکرو میلیمتری است.

مدل های ساده و استاندارد آینه های دکوراتیو پازلی می‌توانند به صورت روتین و در مدت زمان کوتاه تولید شود، اما طرح های خاص تر و سفارشی تر و به عبارت دیگر طرح های شخصی سازی شده نیاز دارند تا دقیق طراحی شوند، و تولید آنها کمی زمانبر خواهد بود.

در طرح های سفارشی آینه های دکوراتیو پازلی، هر کدام از مدل ها مختص مکان مورد نظر نصب آنها طراحی خواهد شد. طرح های مدل سفارشی بسیار گسترده بوده و بیشتر از ١٠٠ طرح مختلف را در بر می گیرند.

از انواع مدل استاندارد آینه های دکوراتیو پازلی، می توان به مدل های لوزی، نامنظم، شش ضلعی، الماس و کلاسیک اشاره کرد، اما به مرور زمان و با توجه به سلیقه و ذوق مشتریان مدل های متفاوت دیگر نیز در دست تولید هستند.

در خرید آینه های دکوراتیو پازلی، باید به رنگ آینه مورد نظر نیز توجه نمود. انتخاب رنگ آینه با توجه به محیطی که در آن قصد نصب آینه را دارید متفاوت است.

آینه های دکوراتیو دیواری قدی

آینه های دکوراتیو دیواری قدی

آینه های دکوراتیو دیواری قدی، از زیباترین و همچنین پرکاربردترین انواع آینه هاست، که طرفداران زیادی دارد.

نصب آینه ها بر روی دیوار به صورت ثابت، از نظر طراحان دکوراسیون داخلی به مراتب خیلی بهتری نسبت به آینه های متحرک می باشد، چرا که در این صورت آینه به جز پررنگ تر کردن چیدمان، عمق بیشتری به فضای منزل خواهد بخشید و محیط منزل و محل کار شما را پر نور تر و دلباز خواهد کرد، به خصوص که در سال‌های اخیر انواع مدل های جذاب از آینه های قدی دکوراتیو تولید و عرضه شده و به بازار ارائه شده است.

استفاده از آینه های دکوراتیو قدی دیواری، بیشتر در مزون ها، ساختمان های ورزشی، سالن های اجتماعات، آرایشگاه ها و در بخش‌های مختلف مناطق منازل مسکونی، مانند اتاقهای خواب، راهروها و سالن ها استفاده می شود.

کلام آخر

در طراحی دکوراسیون داخلی، نمی توان تاثیرات شگفت انگیز آینه کاری را در محیط منازل و محل کار کتمان کرد.

با روی کار آمدن آینه های دکوراتیو و طراحی و انواع مدل بی نظیر این محصولات، محیط داخلی منازل مسکونی، حتی منازل قدیم ساخت رنگ و روی تازه ای گرفته. همانطور که در مطلب فوق مطالعه نمودید، از انواع آینه های دکوراتیو می توان به آینه های دکوراتیو خورشیدی، کلاسیک، پازلی، مدرن، آینه های دکوراتیو دیواری قدی، آینه های دکوراتیو پلکسی، آینه های دکوراتیو دیواری و… اشاره کرد.

آینه های دکوراتیو به طور کلی به دو دسته ی، آینه های کاربردی و آینه های تزئینی تقسیم می شوند.

از انواع آینه های کاربردی می توان به آینه های دکوراتیو کلاسیک یک تکه، آینه های دکوراتیو دیواری، آینه های دکوراتیو دیواری قدی، آینه های دکوراتیو خورشیدی و آینه های گرد نام برد.

آینه های دکوراتیو تزئینی نیز عبارتند از، آینه های دکوراتیو لوزی، آینه های دکوراتیو پازلی، آینه های دکوراتیو پلکسی، آینه های دکوراتیو تکه ای اشاره نمود.

انواع مدل آینه های دکوراتیو نیز به دسته ی مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. آینه های دکوراتیو کلاسیک نوعی از آینه های دکوراتیو می باشند که ظاهری ساده و در عین حال شیک دارند.

آینه های دکوراتیو کلاسیک در منازل، بیشتر در فضای سلطنتی مورد استفاده بوده، و در محیط های کاری کاربرد آینه های دکوراتیو کلاسیک بیشتر می باشد.

در انواع مدل آینه های دکوراتیو کلاسیک، معمولا تکه های آینه و حتی طراحی های سطح محصول نیز به صورت دست ساز می باشند. قطعه های ساخته شده در آینه های دکوراتیو کلاسیک کوچک بوده و با کنار هم قرار گرفتن این تکه ها، آینه های دکوراتیو کلاسیک ساخته می شوند.

ساخت قطعات آینه های دکوراتیو مدرن نیز، به صورت مونتاژ تکه های آینه با استفاده از ماشین آلات ساخت آینه می باشد. اندازه آینه های دکوراتیو مدرن نسبتا بزرگ تر می باشد.

با توجه به اینکه قطعات آینه های مدرن توسط دستگاه ها و ابزار های روز استفاده شده و تراش میخورند، تنوع در این نوع آینه بسیار بالاست، در نتیجه مشتریان بسیاری طرفدار آینه های دکوراتیو طرح مدرن می باشند.

به طور کلی آینه های دکوراتیو، راه حلی ساده و کم هزینه جهت ایجاد جلوه ای متفاوت و همچنین پر کردن فضای خالی منازل و یا محیط های کار می باشد.

با قرار دادن آینه های دکوراتیو روی دیوار، میتوانید فضای در دست خود را تقریبا به دوبرابر بیشتر تبدیل کرده و محیط موجود را از میقاس واقعی بزرگتر نشان دهید، در واقع باخرید آینه های دکوراتیو میتوانید به دلباز شدن محیط خود (چه منزل، چه محل کار)، کمک کنید.

آینه های دکوراتیو از انواع المان و طرح های روز دنیا در طراحی دکوراسیون داخلی، پیروی کرده و برای جلوه ای خاص و زیبای در جای جای منزل شما، پیشنهاد هایی وسوسه کننده هستند.

به طورکلی، اتاق خواب ها یکی از بهترین مکان ها برای استفاده آینه های دکوراتیو می باشد، که خرید آینه های دکوراتیو برای این قسمت از منزل، انتخابی هوشمندانه بوده و زیبایی و انرژی مثبت را به منزل شما ارائه می دهد.

استفاده و خرید آینه های دکوراتیو برای راهرو ها و ورودی بسیاری از منازل کاربرد جذابی بوده، کمک شایانی در جهت بزرگ تر نشان دادن این قسمت از منزل می کند.

استفاده از آینه های دکوراتیو، برای اتاق مهمان (اتاق پذیرایی) میتواند بسیار جذاب باشد، چرا که همانطور که از نام این اتاق مشخص است، اتاق پذیرایی به دلیل استقبال از مهمان، یکی از مهمترین قسمت های منزل مسکونی می باشد؛ درنتیجه استفاده از آینه های دکوراتیو، چه مدل های کاربردی و چه مدل های تزئینی، در این قسمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

البته عموم مردم در اتاق پذیرایی از آینه های دکوراتیو پذیرایی تزئینی بیشتر استفاده می کنند، چرا که کاربرد آینه در اتاق پذیرایی اهمیتی ندارد و بیشتر جنبه ی زیبایی و تزئینی برای مشتری ارزش دارد.

مجموعه قائم گلس، به عنوان کامل ترین مرکز فروش آینه های دکوراتیو، مجری بزرگترین پروژه های بازسازی، طراحی داخلی، بازسازی منازل و نماینده فروش آینه های دکوراتیو می باشند که با استفاده از مرغوب ترین متریال به تولید انواع مدل آینه های دکوراتیو می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *